BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Agerbæk Maskinstation A/S søger pr. 1. juni 2024 en fuldtids/deltids bogholder/administrativ medarbejder.
Agerbæk Maskinstation er en virksomhed med ca. 20 medarbejdere fordelt på 2 adresser, men med al administration på adressen i Agerbæk.
Vi tilbyder løn efter kvalifikationer, pensionsordning og sundhedssikring.
Som virksomhedens bogholder vil du få ansvaret for det daglige bogholderi. Du skal derfor have solid erfaring med det brede bogholderi og samtidigt være frisk på mange forskellige opgaver i hverdagen. Du skal være god til at arbejde selvstændigt og være omhyggelig. Du vil få gode muligheder for at sætte dit eget præg på hverdagen med fleksible rammer.
Erfaring med bogholderi er et krav og brancheerfaring vil være en fordel. Vi arbejder i E-conomic og Custom Office, så kendskab hertil er at foretrække.
Dine opgaver:
- Debitorbogholderi og klargøring til fakturering
- Kreditorbogholderi
- Momsopgørelse
- Lønadministration (Proløn)
- Administrative funktioner og opgaver herunder telefonpasning og håndtering af mails
- Arbejde med arbejdsmiljø
- Firmaets sociale medier og hjemmeside
Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt Søren Hougaard på tlf. 22178750. Der indkaldes løbende til samtale.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning!
Mail: sh@agerbaekmaskinstation.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Varde Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
AGERBÆK MASKINSTATION ApS, Kærbjergvej, 6753 Agerbæk
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6039842